Aanpak

INBOUNDMARKETING: VAN PUSH NAAR PULL

Met Inbound Marketing wordt bewust voor een pull-strategie en niet voor een push-strategie gekozen. We willen dat potentiële klanten jouw bedrijf vinden (pull) in plaats van dat je hen (ongevraagd) gaat benaderen (push).

Social Beleving

Reizen en beleven

We doen veel, waarbij klanten ons ervaren. Ze zijn bijzonder tevreden of juist ontevreden. Welke doorwerking heeft dit in social media? Wat zie je hiervan terug op social media? Is dit zichtbaar en te beïnvloeden? Is het mogelijk dat wij het gesprek in gang zetten of deelnemen aan het gesprek? Tijd om met Social Beleving aan de slag te gaan. Daarbij staat centraal hoe je met Social Media de beleving van en de klantreis in jouw organisatie positief beïnvloedt en monitort.

Social Sales

Cold calls verminderen

Social Sales heeft de kracht om cold calls te verminderen en ze om te zetten in warme introducties. En het resultaat mag er zijn; social sales teams hebben 51% meer kans om het target te realiseren dan de traditionele verkopers. Hoe kan je er voor zorgen dat je echt aan de slag gaat met social sales? Wat is er nodig dat jij benaderd wordt door die geweldig prospect i.p.v dat jij achter ze aan rent?

Samen werken aan een duurzame klantbeleving
en commercieel succes!

Vanuit een helder kader en met een praktische insteek?
Dan zit je bij Prosos goed. Samen met opdrachtgevers gaan wij aan de slag.

  • Interim
  • Strategie
  • Online & Offline integratie
  • Inspiratie & Training
  • Inspiratie
  • Concepten
  • Ontwerp
  • DTP
  • Website (her)inrichting
  • Website Onderhoud
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Zoekmachine adverteren (SEA)
  • Contentplanning
  • Blogs
  • DTP: Social afb., banners etc.
  • E-mailmarketing

“Samen werken aan een duurzame klantbeleving
en commercieel succes!”